دمای مناسب CPU و GPU هنگام بازی چقدر است؛ مطالبی که نباید از دست دهید!

۳ بازديد

 

در هنگام تجربه بازی و انجام فعالیت سنگین با کامپیوتر ممکن است CPU و GPU داغ کند و فعالیت‌های شما را دچار مشکل کند. همچنین افزایش دمای CPU و GPU باعث می‌شود تا به کامپیوتر شما آسیب فراوانی برسد و هزینه فراوانی برای شما به وجود آورد. بهتر است گیمرها و دیگر کاربران پی سی با دمای مناسب CPU و GPU آشنا شوند تا در صورت افزایش آن چاره‌ای بیابند.

دمای مناسب جی پی یو و سی پی یو به شما کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری به انجام فعالیت خود بپردازید. در این مقاله به بررسی دمای مناسب CPU و GPU هنگام بازی می‌پردازیم تا گیمرها بدون هیچ مشکلی بتوانند فعالیت‌های خود انجام دهند. پس اگر می‌خواهید CPU و GPU را در هنگام بازی در دمای مناسبی قرار دهید، تا آخر این مقاله همراه گامالوپ بمانید.

بررسی دمای مناسب CPU و GPU در هنگام تجربه بازی‌های ویدویی!

همانطور که می‌دانید در هنگام تجربه بازی‌های ویدیویی، دمای CPU و GPU باید تا حد معمولی باشد که آسیبی به سیستم شما وارد نکند. CPU و GPU در زمان بازی و انجام کارهای سنگین با پی سی داغ می‌کند و شما باید میزان دمای مناسب آن را بدانید. میزان مناسب دمای CPU و GPU، 75 الی 80 است.

 با این میزان دما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی به تجربه بازی‌ها بپردازید. همچنین سلامت سیستم خود را در طولانی مدت تامین می‌کنید. اگر میزان دمای cpu و gpu از دمای 80 بالاتر رفت، باید از راهکارهایی برای کاهش آن استفاده کنید. این میزان دما برای cpu و gpu را به خاطر بسپارید تا در زمان بالا رفتن آن از روش‌هایی استفاده کنید.

لازم به بیان است که گیمرها می‌توانند در کنار آشنایی با بررسی دمای مناسب CPU و GPU در هنگام تجربه بازی‌های ویدویی؛ در سایت گامالوپ با مکان مخفی در جی تی ای وی آشنا شوند.

از چه طریقی از میزان دمای cpu و gpu مطلع شویم؛ بهترین نرم‌افزها را بشناسید!

قبل از اینکه از میران دمای سی پی سو و جی پی یو مطلع شویم بهتر است روشی برای نشان دادن آن پیدا کنیم. شما باید از میز÷ان دمای سی پی سو و جی پی یو خود با خبر شوید تا در صورت بالا رفتن آن بتوانید چاره‌ای بیاندیشید. شما می‌توانید از طریق بهترین نرم‌افزارها میزان دمای CPU و GPU را تشخیص دهید.

 نرم افزارهای بسیاری وجود دارد که علاوه بر آشنایی با میزان دمای CPU و GPU می‌توانید فعالیت‌های دیگر خود را انجام دهید. MSI Afterburner، HWMonitor، Core Temp و غیره از بهترین نرم افزارها برای نشان دادن میزان دمای CPU و GPU است. شما می‌توانید از این نرم افزارها استفاده کنید تا میزان دمای جی پی سو و سی پی سو را بدانید.

لازم به ذکر است که گیمرها می‌توانند علاوه بر کسب اطلاعات درباره دمای مناسب CPU و GPU هنگام بازی، برای دانستن قیمت اکانت اکانت اساسین کرید به سایت گامالوپ مراجعه کنند.

راهکارهایی برای کاهش میزان دمای CPU و GPU در هنگام تجربه بازی‌های ویدیویی!

راهکارهایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن دمای CPU و GPU را کاهش دهید. شما می‌توانید سیستم خنک کننده خود را ارتقا دهید و از فن‌های بیشتری استفاده کنید. همچنین می‌توانید جریان هوا را در سیستم خود بالاتر ببرید تا دمای CPU و GPU بالا نرود. سعی کنید در هنگام تجربه بازی‌ها برنامه‌های غیر ضروری را ببندید. و در آخر سعی کنید سیستم خود را در محیطی قرار دهید که تهویه مناسبی داشته باشد.

شما می‌توانید در کنار آشنایی با راهکارهایی برای کاهش میزان دمای CPU و GPU، برای خرید انواع اکانت قانونی از جمله خرید اکانت قانونی fc24 به سایت گامالوپ مراجعه کنید.

دمای مناسب CPU و GPU را در سایت گامالوپ از دست ندهید!

در این مقاله به بررسی بهترین دمای مناسب برای GPU و CPU پرداختیم. همچنین نرم افزارهایی را به شما معرفی کردیم تا برای کاهش دمای جی پی یو و سی پی یو خود از آن استفاده کنید. حتما از این مقاله استفاده کنید تا بتوانید دمای CPU و GPU خود را در سریع‌ترین زمان ممکن کاهش دهید.

دمای مناسب CPU و GPU را در سایت گامالوپ بخوانید. پارس کنسول بزرگ‌ترین سایت رسمی در حوزه گیم برای خرید اکانت‌های قانونی، خرید ابزارهای گیمینگ، خرید گیفت کارت و خرید کنسول است. شما می‌توانید برای خرید محصولات گیمینگ و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس 02191309012 و 09020021581 با کارشناسان پارس کنسول ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول:

دمای مناسب برای CPU و GPU چیست؟

دمای مناسب برای GPU و CPU، 75 الی 80 است.

بهترین نرم‌افزارها برای شناسایی میزان دمای CPU و GPU چیست؟

Core Temp، HWMonitor، Afterburner و غیره از بهترین نرم افزارها برای شناسایی دمای GPU و CPU است.

بهترین راهکارها برای کاهش دمای CPU و GPU چیست؟

ارتقا سیستم خنک‌کننده، خروجی هوای مناسب در سیستم، بستن برنامه‌های غیر ضروری و غیره باعث کاهش دمای CPU و GPU می‌شود.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.